Menu
Tvoja košarica

Piškotke uporabljamo, da lahko bolje zagotavljamo naše storitve ter vam nudimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Več o tem

Splošni pogoji

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Apoteka Natura so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), priporočili Gospodarske zbornice Slovenije in splošnimi kodeksi elektronskega poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja določajo poslovanje spletne trgovine Apoteka Natura (v nadaljevanju »spletna trgovina«), ki jo upravlja podjetje A-NATURA, Karla Rus s.p., Mali Vrh pri Šmarju 99A, 1293 Šmarje-Sap, matična številka: 8629030000, davčna številka: 87047977, e-mail: info@a-natura.si (v nadaljevanju »ponudnik«), kakor tudi pravice uporabnika in poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom oziroma kupcem.

Uporabnik spletne trgovine je posameznik, ki izpolni obrazec za registracijo in tako pridobi uporabniško ime, ki je enako njegovemu naslovu elektronske pošte ter geslo za vstop v spletno trgovino in možnost spletnega nakupa. Kupec je uporabnik, ki preko spletne trgovine Apoteka Natura opravi nakup. Uporabniško ime in geslo uporabnika/kupca nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Trgovina posluje z davčno blagajno.


Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci


Ponudba in cene

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine Apoteka Natura pogosto in hitro ažurira ter spreminja. Kljub trudu, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, ni izključena možnosti, da je podatek o ceni ali dobavljivosti na spletni trgovini napačen. V teh redkih primerih ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa oziroma mu bo ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena s potrditvijo naročila s strani ponudnika, torej v trenutku, ko kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu naročila »Naročilo potrjeno«. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Kupec ima po veljavni zakonodaji pravico vrniti izdelek v roku 14 dni od nakupa. 

Spletna cena velja za vse člane spletne trgovine. Član postane vsak posameznik ob registraciji v spletno trgovino. Pogoj za nakup preko spletne trgovine je registracija uporabnika.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi možnimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji.

Vse cene so z DDV razen seštevek na koncu na blagajni kjer je DDV razčlenjen.


Postopek nakupa

1. Izbira izdelka: Na spletni strani www.apoteka-natura.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite pregledati košarico, kliknite levo povezavo ”Poglej košarico” in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.

2. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.apoteka.natura.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na križec pri izdelku.

3. Blagajna: Če kliknete povezavo ''Na blagajno ali ''Blagajna'' vas sistem pripelje do blagajne. Za dokončanje naročila morate izpolniti potrebna polja.

  • Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in  tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
  • Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
  • Strošek dostave: Uporabnik lahko izbira med dostavno službo Pošte Slovenije ali osebnim prevzemom na sedežu podjetja. V primeru zadostne vrednosti nakupa se vam pokaže brezplačna dostava.
  • Način plačila: Izbira se lahko med dvemi načini plačila: Plačilo po predračunu in Paypal plačilo.
  • Kuponi in darilne kartice: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ali darilno kartico jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb potrdite.
  • Košarica: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.

4. Zaključek naročila: Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Oddaj naročilo s plačilom”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ”Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup!


Postopek obveščanja o nakupu

  • Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu trgovine so na spletni strani vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila
  • A-natura lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. 


Varstvo potrošnikov

V tem poglavju splošnih pogojev poslovanja je potrošnik tista fizična, ki pridobiva ali uporablja izdelke za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. V ostalih poglavjih sta z izrazom »kupec« upoštevana kupec in potrošnik.

A-NATURA, Karla Rus s.p., s tem tudi njena spletna trgovina Apoteka Natura, spoštuje in deluje v skladu z veljavno zakonodajo ter v vsakem trenutku skrbi za uporabnike in kupce. Kupec lahko vsakršno morebitno pritožbo naslovi na objavljene kontakte.


Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru se lahko kupec obrne na ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.


Pravice do odstopa od pogodbe

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Obrazec za odstop od pogodbe je dostopen TUKAJ.


Stvarna napaka

Za stvarno napako gre kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


Primernost izdelka se ugotavlja s preverjanjem z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kupec mora prodajalca o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in hkrati omogočiti pregled artikla.

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka. Omenjene pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena zakona ZVPot.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.


Odgovornost

A-natura ni odgovorna za posledice zdravljenja, ki nastanejo zaradi uporabe izdelkov, kupljenih preko spletne trgovine in ki nastanejo zaradi uporabe, ki ni v skladu z navodili za uporabo izdelkov.

A-natura ni odgovorna za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja uporabnika (npr. računalnik, okužen z virusi) ali ponudniko poti oz. infrastrukture, ki jo uporablja storitev spletna trgovina (npr. izpad delovanja medmrežja).

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni trgovini, kljub temu pa se lahko zaradi specifike poslovanja spletne trgovine lastnosti izdelkov, razpoložljivost na trgu, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletni trgovini. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah v najkrajšem možnem času in mu omogočil odstop od naročila oziroma drugo sporazumno rešitev.

Kupec oziroma uporabnik mora pred uporabo prebrati in upoštevati navodila, priložena določenemu izdelku.

 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Uporabnik lahko to označi v postopku prijave.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.


Pritožbe in spori

Skladno z zakonskimi normativi A-NATURA, Karla Rus s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

A-NATURA, Karla Rus s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.



VARSTVO OSEBNIH PODATKOV