Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Apoteka Natura so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), priporočili Gospodarske zbornice Slovenije in splošnimi kodeksi elektronskega poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja določajo poslovanje spletne trgovine Apoteka Natura (v nadaljevanju »spletna trgovina«), ki jo upravlja podjetje Apoteka Natura d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«), kakor tudi pravice uporabnika in poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom oziroma kupcem.

Uporabnik spletne trgovine je posameznik, ki izpolni obrazec za registracijo in tako pridobi uporabniško ime, ki je enako njegovemu naslovu elektronske pošte ter geslo za vstop v spletno trgovino in možnost spletnega nakupa. Kupec je uporabnik, ki preko spletne trgovine Apoteka Natura opravi nakup. Uporabniško ime in geslo uporabnika/kupca nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Trgovina posluje z davčno blagajno.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Ponudba in cene

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine Apoteka Natura pogosto in hitro ažurira ter spreminja. Kljub trudu, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, ni izključena možnosti, da je podatek o ceni ali dobavljivosti na spletni trgovini napačen. V teh redkih primerih ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa oziroma mu bo ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena s potrditvijo naročila s strani ponudnika, torej v trenutku, ko kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu naročila »Naročilo potrjeno«. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

Cene v spletni lekarni trgovini so predstavljene kot redne cene in spletne cene. Redne cene so po navadi priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Spletna cena velja za vse člane spletne trgovine. Član postane vsak posameznik ob registraciji v spletno lekarno trgovino. Pogoj za nakup preko spletne trgovine je registracija uporabnika.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi možnimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji.

Varstvo potrošnikov

V tem poglavju splošnih pogojev poslovanja je potrošnik tista fizična, ki pridobiva ali uporablja izdelke za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. V ostalih poglavjih sta z izrazom »kupec« upoštevana kupec in potrošnik.

Apoteka Natura d.o.o., s tem tudi njena spletna trgovina Apoteka Natura, spoštuje in deluje v skladu z veljavno zakonodajo ter v vsakem trenutku skrbi za uporabnike in kupce. Kupec lahko vsakršno morebitno pritožbo naslovi na objavljene kontakte.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru se lahko kupec obrne na ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Odgovornost

Apoteka Natura ni odgovorna za posledice zdravljenja, ki nastanejo zaradi uporabe izdelkov, kupljenih preko spletne trgovine in ki nastanejo zaradi uporabe, ki ni v skladu z navodili za uporabo izdelkov.

Apoteka Natura ni odgovorna za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja uporabnika (npr. računalnik, okužen z virusi) ali ponudniko poti oz. infrastrukture, ki jo uporablja storitev spletna trgovina (npr. izpad delovanja medmrežja).

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni trgovini, kljub temu pa se lahko zaradi specifike poslovanja spletne trgovine lastnosti izdelkov, razpoložljivost na trgu, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletni trgovini. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah v najkrajšem možnem času in mu omogočil odstop od naročila oziroma drugo sporazumno rešitev.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, ustrezne opise in navodila izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične, tekstovni material pa kot informativne narave. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Kupec oziroma uporabnik mora pred uporabo prebrati in upoštevati navodila, priložena določenemu izdelku.

 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Uporabnik lahko to označi v postopku prijave.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Pritožbe in spori

Apoteka Natura spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se tudi trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav uporabnik lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.