Naravna kozmetika, naravna prehrana, zeliščna zdravila, naravni preparati, naravni dodatki k prehrani | Apoteka Natura d.o.o.


  • May 14, 2016

  • Ogledi: 436

  • Komentarji: 0

Veliko je utvar, da bomo z različnimi preparati in prehranskimi dopolnili dosegli, popolno preoblikovanje postave.

Lepo pozdravljeni,

čeprav današnje vreme ni prav nič poletno, se vseeno neizogibno približujemo poletju. Sezoni, ko se vsaj malo razbremenimo, ko so dnevi daljši, ko smo malce več prosti in si če le lahko, privoščimo kak teden ali dva dopusta. To obdobje naj bi bilo obdobje brezskrbnosti, sproščenosti in regeneracije, pa vendar ni tako za vse. Veliko ljudi, predvsem žensk se vsako leto spopada z slabo samopodobo, kar lahko posledično privede do velike stiske vsakega posameznika. Smo v času, ko zunanji videz veliko pomeni in nas na nek način determinira. V času, ko smo precej neprizanesljivi drug do drugega. Skoraj neizogibno je, da moramo biti na vrhu stvari, na vseh področjih življenja.

V svojem življenju sem imela čudovito priložnost spoznati res veliko število žensk, raznolikih karakterjev in družbenih statusov, z različnimi poslanstvi v življenju. Vse pa imamo eno in isto obsesijo – biti zadovoljne s svojim zunanjim videzom, s svojim telesom. Nekatere za to skrbijo skozi celo leto, veliko pa je takih, ki se vsako leto zadnji mesec neutrudno stradajo ali držijo neverjetno stroge diete, vse z namenom, da se spravijo v kopalke. A se malo katera zaveda, da si na tak način dela bolj medvedjo uslugo. S hitrimi in nepremišljenimi dietami si lahko nakopljemo marsikatero obolenje in kasneje dolgotrajnejšo bolezen (sladkorna bolezen, obolenja ščitnice, avto-imune bolezni…).

Danes bi rada razjasnila osnovno bilanco naših teles. Kajti za uspešno hujšanje, predvsem kadar govorimo o izgubi telesne maščobe, je potrebno porabiti večje število kalorij, kot jih zaužijemo. Čudežne tabletke, vabljive reklame so žal le mit. In če si čisto takole na hitro pogledamo koliko gibanja je potrebno, da »pokurimo« en obrok.

PRIMER:

Testenine z lahko sirovo polivko (200 g – za en normalen krožnik) imajo cca 364 kcal. Za porabo teh kalorij bi morala oseba, ki tehta okrog 60 kilogramov preteči več kot 6 kilometrov s tempom 8,5 km/uro, kar pomeni približno eno šolsko uro zmerno intenzivnega teka, brez postankov.

Sama sem mnenja, da je veliko lažje nadzorovati količino in energetsko vrednost zaužitih živil, kot pa brezskrbno jesti in ves čas telovaditi. Kot sem že v preteklih blogih omenila, tudi tu velja neka zdrava zmernost.

Prvi korak k zdravi izgubi telesne maščobe je vsekakor čiščenje telesa, predvsem črevesja in njegovih resic, ki so odgovorne za prenos hranil iz organizma v kri. Naj poudarim – »ne živimo od tega, kar pojemo, ampak od tega, kar prebavimo«. Čiščenje je ključno, saj boste z njim poskrbeli, da bo vaše telo nahranjeno in preskrbljeno z energijo, ki jo potrebuje za nemotene procese delovanja. Ob enem boste tudi manj lakomni, zaradi boljše črevesne absorpcije in boste posledično potrebovali manj hranil.  Čistimo se lahko na različne načine: post s sokovi, čiščenje z glino, z algami, z vulkanskimi minerali, zelišči, olji…. Priporočam, da si vsak izbere način, ki mu bo najlažji in ga bo lahko v celoti zaključil.

Drugi korak je ta, da se temeljito pogovorite sami s seboj in si določite termine za telesno aktivnost. Priporočam vam zmerne aktivnosti, kot so tek, hoja v hrib, kolesarjenje, aerobika – 3 x tedensko (1 uro) in 3x tedensko intenzivno vadbo 5 minut (intervalno) – skakanje s kolebnico, šprint, eksplozivne vaje z lastno težo ali utežmi (pozornost na pravilno izvedbo). Telesno aktivnost izvajajte dosledno in si tudi določite alternative za primer slabega vremena ali za dni, »ko pride kaj vmes«. Potrudite se, da vadba ne bo trpljenje. Sama se trudim, da sem čim več na svežem zraku, v naravi, ki me osrečuje in mi da vedeti, da nič ni nemogoče in vse mine. ;) Za boljši in učinkovitejši začetek se pocrkljajte s kakšnim novim kosom športne opreme, da boste kar komaj čakale, da se zapodite novim dosežkom nasproti.

Ne nazadnje pa smo spet pri hrani. Hrana, ki je naše gonilo, ki nas ohranja pri življenju in hrana, ki je lahko naše najhujše prekletstvo, če smo na njo preveč navezani ali preko nje kompenziramo zakoreninjene travme.

Povprečna ženska stara okrog 40 let potrebuje približno 1200 kalorij, da njeno telo nemoteno deluje. Ta izračun je za bazalni metabolizem, kar pomeni, da je to skupek kalorij, ki jih naše telo potrebuje za normalno delovanje vseh življenjskih procesov. Če zaužijemo manj kalorij, telo prepozna to kot stradanje in vklopi obrambni mehanizem za preživetje, kar pomeni, da bo porabljalo manj kalorij, kot običajno. Zatorej velja opozoriti, da s stradanjem ne naredimo nobenega napredka, saj je naš organizem v zastoju namesto, da bi bilo v stanju akcije in izgubljanja odvečnih maščobnih skladišč. Se pravi, da mora biti njena dnevno zaužita kalorična vrednost okrog 1200 – 1300. Z telesno aktivnostjo pa bi morala izgubiti vsak dan vsaj 200 kalorij, da bo telo izgubljalo na teži. Seveda se moramo zavedati, da če telesne aktivnosti ne izvajamo vsak dan, moramo načrtovati obsežnejše treninge večkrat tedensko.

Eden od izjemno pomembnih korakov na poti do nove postave in boljšega počutja, je vsekakor postavitev ciljev. Cilje si moramo zastaviti realne in dosegljive, glede na naše zmožnosti. Izogibajte se dolgoročnih in končnih ciljev, še posebno, če je vaš namen izgubiti 10 in več kilogramov. Načrtujte si kratkoročne cilje, za vsak teden, mesec posebej. Za vsak dosežen cilj se nagradite z manjšo nagrado, kot na primer masažo, limfno drenažo, nov kos oblačila…   

Vse v življenju se da, če se hoče. Če ste se odločile, da si želite izboljšati kvaliteto življenja vam podajam roko in vam želim povedati, da se imejte rade in uživajte v vsem, za kar se odločite. Sam rezultat vam bo življenjska nagrada in oseben ponos. Če boste potrebovale pomoč, nasvet, vzpodbudo… sem tu. Izhajajte iz sebe, iz svojih želja, svojih hrepenenj. Vse ostalo je balast! Ohranjajte svojo notranjo moč in se veselite vseh napredkov, naj bodo še tako majhni. In nikoli se ne podcenjujte, zmožne ste toliko več, kot mislite, da ste. Za vse želim, da bodo vsa nadaljnja poletja takšna, kot si jih zaslužimo in naj nam dajo moči in zagona za nove izzive.

Lep vikend,

Monika

Sorodne vsebine

Pusti komentar

Prepiši varnostno kodo v spodnji okvirček